Молодіжний стиль одягу
Стиль oversize-Look
Стиль включає в себе одяг, який цілеспрямовано одягають на пару розмірів більше. Пік моди на oversize-look був у вісімдесяті та дев'яності роки.
Молодіжний класичний стиль одягу
Єдиний стиль, який не піддається зміні вже довгий час – це класичний. Мода здатна лише внести незначні зміни, які не впливають на елегантність, пошиття одягу і кольорову гаму. До жіночого набору відноситься:
- строгое пальто;
- плаття строгого крою;
- різні блузки;
- пряма спідниця.
Поєднання цих речей універсальні. Однак вибирати подібний одяг варто з особливою увагою. Чоловіки в такому стилі обирають:
- костюми, вибір яких залежить від фігури, а колір від пори року;
- сорочку і краватку;
- також дозволені прикраси: ремінь і годинник прекрасно доповнять класичний образ.
Колір в чоловічому класичному стилі повинен бути нейтральним і спокійним, яскраві кольори допустимі тільки в аксесуарах.
Молодіжний діловий стиль одягу
На відміну від класичного, діловий стиль не залежить від вашого матеріального статусу і способу життя. Діловий стиль ділиться на три рівні:
- формальний;
- управлінський;
- неформальний.
Формальний стиль
Найбільш вимогливий в порівнянні з іншими. Кольори спокійні і нейтральні, тканина повинна бути однорідною, а довжина рукава не залежить від пори року. Такий тип ділового одягу характерний для людей, зайнятих у сфері діяльності:
- політика;
- банківська справа;
- освітня.
Управлінський стиль
Обмежень в управлінському стилі набагато менше. Тут дозволяється і малюнок (в межах розумного), костюм не обов'язковий, а ось без жакета або жилета вже не обійтися. Такий стиль можна використовувати повсякденно.
Неформальний стиль
Найвільніший серед ділового стилю. Прикраси можуть бути яскравими і великими, рукава можна вкоротити, а макіяж зробити яскравіше (це вже залежить від ситуації). Кіно, шопінг, прогулянка з друзями – буде відмінним приводом для використання неформального стилю.
Молодіжний стиль одягу. Фото
Для наочності, зверніть увагу на фотографії різних стилів, про які йшлося в статті.